Na ruim zestig jaar is er veel onderhoud aan de infrastructuur van de gemeente Rotterdam. Het primaire doel van de campagne 'Rotterdam Bereikbaar' is het creëren van bekendheid rondom de nieuwe landingspagina Rotterdam.nl/bereikbaar en haar verschillende social kanalen (Facebook en Instagram), waar de gemeente Rotterdam haar burgers wil gaan informeren over acutele werkzaamheden, draagvlak bevorderen met betrekking tot mobiliteitskwesties en informatie geven over onderwerpen als P+R, OV en deelmobiliteit. De nieuwe website en social kanalen bundelen alle informatie die daarvoor over meerdere websites waren verspreid. Taalniveau A2.
De campagne liep van september tot oktober 2024 en had een bovengemiddeld bereik. Op Facebook en Instagram bleken de kosten per 1.000 vertoningen (CPM) ruimschoots lager dan de prognose, wat resulteerde in een overperformance van 110%. Ook de kosten per klik (CPC) vielen flink lager uit. Ook hier een overperformance van maar liefst 584%. De campagne is met name zichtbaar geweest op Vinted, Voetbalzone, 9292, Marktplaats, Weeronline, AutoScout24, Nu.nl Buienalarm, RTL Nieuws en Buienradar.